Una festa ben divertida. És maco veure la "quitxalla" passant-s'ho bé i veure cofois als pares i com ens cau la baba a tots els avis.
Una festa ben divertida. És maco veure la "quitxalla" passant-s'ho bé i veure cofois als pares i com ens cau la baba a tots els avis.
ResponElimina