dilluns, 26 de setembre del 2011

Reunió de pares

El passat dijous es va fer la reunió de pares.

Es va passar un vídeo amb les primeres fotos dels nens aquest any i una mica de recull de l'any anterior.

Us el pengem aquí perquè en pogueu gaudir.


dissabte, 24 de setembre del 2011

Tornem a començar !!!

Comença un altre curs a l'escola.

Vells amics ens han deixat i ja van a l'escola dels grans i noves coneixences ens esperen a la cantonada.

Avui penjarem un vídeo perquè els més veterans puguin recordar moments viscuts i els més nous puguin veure, una mica, com funciona l'escola: les activitats que es fan, les tècniques d'aprenentatge, hàbits que agafen els nens, l'autonomia que van guanyant...



Que us ha semblat?

Oi que ens els menjaríem a petons?