LLAR D'INFANTS DAINA
Pàgines
Pàgina d'inici
Qui som?
dilluns, 26 de setembre del 2011
Reunió de pares
El passat dijous es va fer la reunió de pares.
Es va passar un vídeo amb les primeres fotos dels nens aquest any i una mica de recull de l'any anterior.
Us el pengem aquí perquè en pogueu gaudir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada