dilluns, 26 de setembre del 2011

Reunió de pares

El passat dijous es va fer la reunió de pares.

Es va passar un vídeo amb les primeres fotos dels nens aquest any i una mica de recull de l'any anterior.

Us el pengem aquí perquè en pogueu gaudir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada