dimarts, 4 d’octubre del 2011

Exposicio Eudald Alabau

Avui el nostre bon amic, Eudald Alabau ha inagurat dues exposicions a Ripoll.

La primera a la biblioteca Lambert Mata, amb algunes de les seves fotos que ja té exposades al seu flick i de les que ja havíem parlat alguna vegada.

La segona és al museu de Ripoll es titula Camelus Bacterianos i, sensorialment, l'hem trobat més impactant de cara als nens.
Pels infants, apart de poder veure, el fet de poder tocar, olorar... la converteix en una exposició perfecta.
A més,  quan acabem la visita a l'exposició podem fer una excursió pel museu. L'any passat hi vam fer una visita i als nens els hi va encantar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada