Tal hi com havíem quedat, a les 10 ens vam trobar davant del museu i ens van fer una magnífica visita guiada seguint la vida dels pastors de muntanya.
Després d'arrencar els nens de davant del diorama ( i va costar molt), vam anar a veure les ovelles.
Aquí teniu algunes de les fotos d'aquest dia. Esperem tornar a repetir-lo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada