diumenge, 16 d’octubre del 2011

La fira de Santa Teresa

Ahir vam anar a la fira de Santa Teresa.

Tal hi com havíem quedat, a les 10 ens vam trobar davant del museu i ens van fer una magnífica visita guiada seguint la vida dels pastors de muntanya.

Després d'arrencar els nens de davant del diorama ( i va costar molt), vam anar a veure les ovelles.

Aquí teniu algunes de les fotos d'aquest dia. Esperem tornar a repetir-lo.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada