dilluns, 29 d’abril del 2013

MÉS PISCINA

A continuació teniu un petit recull del segon dia de piscina.

Alguns s'estan al voltant de la piscina amb les joguines que ens deixen i, altres, es fiquen de seguida a l'aigua i ja no en surten; al final, tots, ja sigui per imitar els companys i companyes o per voluntat pròpia acaben dins la piscina.

Els nens i les nenes estan molt contents i s'ho passen molt bé, però el millor és que ho comproveu vosaltres mateixos, així que aquí teniu el vídeo.

dilluns, 22 d’abril del 2013

Festa de la Primavera !!!

El passat 21 de març, vam entrar a la primavera.
Per celebrar-ho, els nens i nenes de 2 anys van fer pastissos que, després, tots els nens i nenes de l'escola van menjar.
Es va escaure que, aquell mateix dia, passava la volta ciclista a Espanya, i vam sortir al pati per veure-la passar. Tots estàvem entussiasmats veient com passaven autocars, cotxes amb bicicletes a sobre, mossos,... alguns, fins i tot, ens saludaven i feien tocar les sirenes.

Aquí tenim un petit recull de fotos de la preparació dels pastissos i de la celebració posterior.



diumenge, 7 d’abril del 2013

PRIMER DIA DE PISCINA (CURS 2012-2013)

El passat dijous dia 4 d'abril els nens i nenes de 2 anys van començar a anar a la piscina. Aquest primer dia es tractava de fer un primer contacte amb l'aigua però, va ser una experiència molt positiva i que va agradar a tothom. Tots ells van voler ficar-se dins la piscina i banyar-se acompanyats de la Dolors, la Montse i tots els seus companys.

Tots, petits i grans, ens ho vam passar molt bé jugant amb l'aigua, banyant-nos a la piscina i dutxant-nos.

Ja esperem amb delit que arribi dijous.