diumenge, 7 d’abril del 2013

PRIMER DIA DE PISCINA (CURS 2012-2013)

El passat dijous dia 4 d'abril els nens i nenes de 2 anys van començar a anar a la piscina. Aquest primer dia es tractava de fer un primer contacte amb l'aigua però, va ser una experiència molt positiva i que va agradar a tothom. Tots ells van voler ficar-se dins la piscina i banyar-se acompanyats de la Dolors, la Montse i tots els seus companys.

Tots, petits i grans, ens ho vam passar molt bé jugant amb l'aigua, banyant-nos a la piscina i dutxant-nos.

Ja esperem amb delit que arribi dijous.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada