El passat 21 de març, vam entrar a la primavera.
Per celebrar-ho, els nens i nenes de 2 anys van fer pastissos que, després, tots els nens i nenes de l'escola van menjar.
Es va escaure que, aquell mateix dia, passava la volta ciclista a Espanya, i vam sortir al pati per veure-la passar. Tots estàvem entussiasmats veient com passaven autocars, cotxes amb bicicletes a sobre, mossos,... alguns, fins i tot, ens saludaven i feien tocar les sirenes.
Aquí tenim un petit recull de fotos de la preparació dels pastissos i de la celebració posterior.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada