VISITA A L'ESCOLA DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
El dijous dia 29 de Maig vam visitar l'escola on anitan la BRUNA i la VALENTINA el proper curs, ens van tractar molt bé i ens van ensenyar totes les instal.lacions, també els va agardar que els portessim cucs de seda.
dissabte, 31 de maig del 2014
dijous, 22 de maig del 2014
VISITA A L'ESCOLA VEDRUNA
Continuant amb les visites a les escoles, el divendres 16 de maig vam anar a l'escola de la MARTINA I L'ARNAU. Ens van ensenyar les seves mascotes i el seu robot "BIBOP". Ens van obsequiar amb uns dibuixos i xocolata feta per els mateixos nens i nenes, nosaltres els vam portar cucs de seda.
Continuant amb les visites a les escoles, el divendres 16 de maig vam anar a l'escola de la MARTINA I L'ARNAU. Ens van ensenyar les seves mascotes i el seu robot "BIBOP". Ens van obsequiar amb uns dibuixos i xocolata feta per els mateixos nens i nenes, nosaltres els vam portar cucs de seda.
dimecres, 14 de maig del 2014
dijous, 8 de maig del 2014
Visita al Tomàs Raguer
Els nens de la classe de la Morera avui hem anat a visitar una altra escola!!
Hem anat a visitar el Tomàs Raguer, que és l'escola on anirà l'Eloi!!
Els mestres ens han atès molt bé, i ens han ensenyat totes les instal·lacions!
També els hi hem portat cucs de seda, i han estat molt contents!
dimecres, 7 de maig del 2014
Visita al Joan Maragall
Els nens i nenes de la classe de la Morera ja sabem a quina escola anirem al curs vinent; uns al Joan Maragall, al Tomàs Raguer, a l'escola Salesiana, a les Vedrunes, al Pirineu de Campdevànol i al Mestre Andreu de Sant Joan de les Abadesses.
Avui hem fet una visita a l'esola Joan Maragall, i les seves mestres ens han acompanyat, hem pogut veure les classes, el pati, el gimnàs.... Per agrair la seva atenció, els hi hem portat uns cucs de seda, que hauran de cuidar si volen veure sortir les papallones!!
Els nens que aniran al Joan Maragall són el Roc, l'Ona, l'Aina, en Jordi i el Martí!
Anirem visitant totes les escoles, i ja us informarem !
Subscriure's a:
Missatges (Atom)