dimecres, 7 de maig del 2014

Visita al Joan Maragall


Els nens i nenes de la classe de la Morera ja sabem a quina escola anirem al curs vinent; uns al Joan Maragall, al Tomàs Raguer, a l'escola Salesiana, a les Vedrunes, al Pirineu de Campdevànol i  al Mestre Andreu de Sant Joan de les Abadesses.
Avui hem fet una visita a l'esola Joan Maragall, i les seves mestres ens han acompanyat, hem pogut veure les classes, el pati, el gimnàs.... Per agrair la seva atenció, els hi hem portat uns cucs de seda, que hauran de cuidar si volen veure sortir les papallones!!
Els nens que aniran al Joan Maragall són el Roc, l'Ona, l'Aina, en Jordi i el Martí!
Anirem visitant totes les escoles, i ja us informarem !







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada