dijous, 22 de maig del 2014

VISITA A L'ESCOLA VEDRUNA

Continuant amb les visites a les escoles, el divendres 16 de maig vam anar a l'escola de la MARTINA I L'ARNAU. Ens van ensenyar les seves mascotes i el seu robot "BIBOP". Ens van obsequiar amb uns dibuixos i xocolata feta  per els mateixos nens i nenes, nosaltres els vam portar cucs de seda.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada