dijous, 8 de maig del 2014

Visita al Tomàs Raguer

Els nens de la classe de la Morera avui hem anat a visitar una altra escola!!
Hem anat a visitar el Tomàs Raguer, que és l'escola on anirà l'Eloi!!
Els mestres ens han atès molt bé, i ens han ensenyat totes les instal·lacions!
També els hi hem portat cucs de seda, i han estat molt contents!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada