VISITA A L'ESCOLA SALESIANA
Avui hem visitat l'escola on anirà en ROGER el proper curs.
Ens han ensenyat les classes d' infantil i el mestre de música ens ha cantat cançons amb la guitarra, després hem anat a veure el seu hort ja que nosaltres els hi hem portat carbassons del nostre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada