VISITA A L'ESCOLA DE SANT JOAN DE LES ABADESSES
El dijous dia 29 de Maig vam visitar l'escola on anitan la BRUNA i la VALENTINA el proper curs, ens van tractar molt bé i ens van ensenyar totes les instal.lacions, també els va agardar que els portessim cucs de seda.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada