dissabte, 31 de maig del 2014

VISITA A L'ESCOLA DE SANT JOAN DE LES ABADESSES

El dijous dia 29 de Maig vam visitar l'escola on anitan la BRUNA i la VALENTINA el proper curs, ens van tractar molt bé i ens van ensenyar totes les instal.lacions, també els va agardar que els portessim cucs de seda.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada