Cada dia ens deixava un missatge amb alguna consigna que havíem de complir:
- Anar a l'escola portant les sabates diferents.
- Anar vestits d'un sol color.
- Portar el nas pintat.
- Portar un barret, un llaç,... al cap.
- Disfressar-nos amb la roba de l'escola.
A més, quan l'escola quedava buida i tenia un moment, ens en feia de tots colors:
- Ens va penjar les jaquetes del pati a l'Avet que tenim a fora.
- Va canviar de lloc les caixes de dormir, quan ens vam despertar la nostra roba estava al llit d'un altre company.
- Ens va escampar confeti i serpentines per la classe.
- Va deixar les taules plenes de xocolata desfeta.
Entremig de tanta festa i xerinola també vam celebrar el dijous llarder. Els nens de la classe de la "Morera" van fer el pa amb tomàquet i les truites per la resta de l'escola. Tots junts, grans i petits, vam gaudir d'una tarda de festa tot menjant els entrepans de truita la botifarra d'ou.
Al final, ja cansats de tanta gresca, vam jutjar el Rei Carnestoltes i el vam cremar a la foguera.
Seguidament va arribar la Vella Quaresma que, ja ens ha advertit que ens farà treballar de valent.
Ara podeu gaudir d'un petit vídeo on es veu un resum del que va ser tota la festa del Carnestoltes.