Alguns s'estan al voltant de la piscina amb les joguines que ens deixen i, altres, es fiquen de seguida a l'aigua i ja no en surten; al final, tots, ja sigui per imitar els companys i companyes o per voluntat pròpia acaben dins la piscina.
Els nens i les nenes estan molt contents i s'ho passen molt bé, però el millor és que ho comproveu vosaltres mateixos, així que aquí teniu el vídeo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada