dilluns, 29 d’abril del 2013

MÉS PISCINA

A continuació teniu un petit recull del segon dia de piscina.

Alguns s'estan al voltant de la piscina amb les joguines que ens deixen i, altres, es fiquen de seguida a l'aigua i ja no en surten; al final, tots, ja sigui per imitar els companys i companyes o per voluntat pròpia acaben dins la piscina.

Els nens i les nenes estan molt contents i s'ho passen molt bé, però el millor és que ho comproveu vosaltres mateixos, així que aquí teniu el vídeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada