dilluns, 10 d’octubre del 2011

Sortida amb família: La fira de Santa Teresa

Aquest proper dissabte es farà la primera sortida en família d'aquest curs. Anirem a veure la fira de Santa Teresa a Ripoll.

Hi estan convidats tots els nens amb els pares, mares, tiets, tietes, avis, àvies...

La ideia es trobar-nos a les 10 davant del museu de Ripoll. Allà farem una ràpida visita al diorama de les ovelles i veurem la secció dels pastors.

Després anirem a passejar per Ripoll i anirem a veure, més en directe, a totes les ovelles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada