diumenge, 27 de març del 2011

inauguracio museu de Ripoll

Ripoll està d'enhorabona,


Només deu anys després del seu tancament, s'ha inaugurat el nou museu etnogràfic de Ripoll.

Amb una festa per celebrar-ho, acompanyats dels diables, gegants i d'un bon grapat de representants institucionals va tornar a començar a funcionar el museu.

Jornada de portes obertes i, pels ripollesos, un any per gaudir-ne abans de començar a pagar. Un detall que s'agraeix en temps de crisis com els actuals.

Ara ja només ens falta preparar-hi una sortida.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada