Ripoll està d'enhorabona,Només deu anys després del seu tancament, s'ha inaugurat el nou museu etnogràfic de Ripoll.
Amb una festa per celebrar-ho, acompanyats dels diables, gegants i d'un bon grapat de representants institucionals va tornar a començar a funcionar el museu.
Jornada de portes obertes i, pels ripollesos, un any per gaudir-ne abans de començar a pagar. Un detall que s'agraeix en temps de crisis com els actuals.Ara ja només ens falta preparar-hi una sortida.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada