dijous, 31 de març del 2011

Señor Wences

Avui parlarem d'una cosa diferent...
Coneixeu al senyor Wences?
Probablement no, per tant, abans de parlar-ne, vegem-ne un parell de vídeos



Que us ha semblat? L'anglès s'entén bastant :)   vaja que es com el que parlem després d'haver fet un curset de tres dies.

Però com a showman es impresionant, cinc veus diferents, diàlegs hilarants...

Responent a la pregunta inicial, aquest senyor era de Salamanca i va emigrar als Estats Units. Parlava vuit llengües (algunes més be que d'altres) i el seu nom era Wenceslao Moreno.

Es un dels grans artistes nord-americans, se'l considerava un geni, perque podia fer tot el seu show i només necessitava la seva veu i la seva mà.

El tema l'hem volgut treure com a introducció d'una nova discussió.

Els nens han de veure la televisió?
Es tracta d'un  tema candent. Habitualment la resposta a la pregunta sol ser que no... però li deixem veure una mica.

Nosaltres creiem que la televisió es una eina i, com a tal, no es bona ni dolenta. Però els nens són molt influenciables i per tant el que si hem de fer es intentar estar al cas de si el que veuen es adequat per la seva edat o no ho es.

Al cap i a la fi, als nostres nens els hi deixem menjar un caramelet de tant en tant, pero no que se'n mengin deu abans de sopar.

Doncs amb la televisió es el mateix no hi ha cap problema amb que la vegin, sempre hi quan sigui amb mesura.

A vosaltres que us sembla?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada