dimecres, 6 d’abril del 2011

Anem a la piscina !!!

Doncs sí,

Ahir dimarts vam començar a anar a la piscina tots els nens i nenes de 2 anys.

Fins ara només hi anaven els més grans, però es trobaven sols i han demanat companyia... i quina companyia que s'han trobat!!!




Tots els nens s'ho han passat molt be. Han sigut molt atrevits i s'han tirat a dintre l'aigua.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada