mmm, amb aquesta descripció encara no l'acabem de situar, potser és millor que en veiem una fotografia.
Ara sí que el coneixem, és en Charles Chaplin encarnant el seu memorable personatge de Charlot.
Ve a compte parlar-ne, perquè no fa gaire discutíem què poden veure els nens a la televisió.
Una possibilitat és, gràcies a l'ajuda de les noves tecnologies, recuperar clàssics per tal que els nens els descobreixin.
En aquest cas es tracta d'una proposta molt encertada per a nens de totes les edats. Les seves actuacions eren mímiques amb el que no hi ha el problema d'haver d'entendre diàlegs llargs, sempre una cosa més complicada pels nens més petits. Presenta l'aventatge de la seva gran expresió facial, que li permetia mostrar tota mena de sentiments amb una sola mirada.
Disfruteu-ho

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada