dimarts, 12 d’abril del 2011

Setmana Santa

La setmana que ve, serà Setmana Santa.

Com és habitual, el calendari escolar diu que de Dilluns a Dijous les escoles han de tancar.

Com també és habitual, des de l'escola donarem un servei escolar extra i mantindrem, per tots els pares que vulguin, l'horari habitual de l'escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada