LLAR D'INFANTS DAINA
Pàgines
Pàgina d'inici
Qui som?
dilluns, 11 d’abril del 2011
FIRA DE LES 40 HORES (segona part)
Com que les promeses s'han de complir, aquí teniu les fotos de la fira.
No hi són tots els que hi van estar, o sigui que si teniu alguna foto de la fira i la voleu afegir, porteu-nos-la i la posarem.
Disfruteu-les amb els més menuts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada