Vam tenir bastanta sort i vam tenir un matí esplèndid (encara més quan pensem com plovia quan vam aixecar les persianes).
Va fer un bon sol que ens va acompanyar mentre repartíem roses.
Vam quedar a les 11 davant del nou museu de Ripoll. La convocatòria va tenir força èxit i vam estar una estona veient com els nens s'abraçaven i es feien petons saludant-se.
Després ens vam separar en dos grups, per repartir les roses que els pares havien fet a casa.
El segon, encapçalat pel drac, va passejar pel casc antic, repartint roses i il-lusió.
Després ens vam tornar a trobar, vam preparar unes quantes roses per les mares i les àvies i ens vam separar... just a temps perquè al cap de poc començava a ploure a bots i barrals.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada