dilluns, 25 d’abril del 2011

Sant Jordi

Finalment tenim aquí les fotos ;)




Vam tenir bastanta sort i vam tenir un matí esplèndid (encara més quan pensem com plovia quan vam aixecar les persianes).

Va fer un bon sol que ens va acompanyar mentre repartíem roses. 

Vam quedar a les 11 davant del nou museu de Ripoll. La convocatòria va tenir força èxit i vam estar una estona veient com els nens s'abraçaven i es feien petons saludant-se.

Després ens vam separar en dos grups, per repartir les roses que els pares havien fet a casa.

Un va anar a la residència d'avis on els hi vam portar unes quantes roses (i ells a canvi ens van donar les que havien fet ells)

El segon, encapçalat pel drac, va passejar pel casc antic, repartint roses i il-lusió.

Després ens vam tornar a trobar, vam preparar unes quantes roses per les mares i les àvies i ens vam separar... just a temps perquè al cap de poc començava a ploure a bots i barrals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada