divendres, 8 d’abril del 2011

Més piscineta

Aquest dimarts va ser moolt divertit. Mirem uns quants videos més:

1 comentari:

  1. quins nedadors que estan fets!!!!
    veient com s'ho passen i amb la calor que fa aquets dies ens han fet venir ganes d'anar a la piscina...

    ResponElimina