La setmana passada vam realitzar una activitat molt divertida per racons a la classe de P2.
Vam dividir la classe en 3 grups:
- Un dels grups estava al racó de les disfresses.
- El segon en el racó de la cuineta.
- El tercer feia una activitat dirigida: pintaven a dins d'una rodona.
Aquests grups anaven canviant i, al llarg de tota la setmana, els nens van tenir ocasió de provar els tres racons.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada