dimarts, 3 de maig del 2011

Activitats a l'aula

Hem gravat  uns nous videos.

La setmana passada vam realitzar una activitat molt divertida per racons a la classe de P2.

Vam dividir la classe en 3 grups:
- Un dels grups estava al racó de les disfresses.
- El segon en el racó de la cuineta.
- El tercer feia una activitat dirigida: pintaven a dins d'una rodona.

Aquests grups anaven canviant i, al llarg de tota la setmana, els nens van tenir ocasió de provar els tres racons.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada