dimarts, 17 de maig del 2011

Més piscina !!!

Aquí tenim unes quantes fotos que la Sandra, la mare d'en Pol Ruiz, ens ha enviat.

Disfruteu-les.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada