dimecres, 25 de maig del 2011

Visitant museus !!!

Aquest serà un mes molt cultural.

Fa uns dies vam anar al museu de Ripoll i... demà tornem a marxar.

Anem al museu d'història de Catalunya. Tota una excursió pels menuts: viatge amb autocar, visita al museu, dinar a fora de casa, jugar, tornar a agafar l'autocar, una paradeta per jugar i... arribarem a les 6 a casa.


Prepareu els llits perque els nens arribaran reventats. ;)

Recordeu de posar aigua i una muda de recanvis pels nens ( i el dinar i el berenar)

Mentrestant esperem el moment, recordarem la visita de la setmana passada al museu de Ripoll.

Ja ho hem comentat en un altre post, o sigui que més que parlar-ne val més que els veiem en directe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada