Durant la primera guerra carlina el general carlista Charles d'Espagnac va entrar a la vila, la va saquejar i cremar, acabada la feta, només van quedar una tercera part dels vilatans per continuar la seva vida a les restes del seu poble.
Però es van refer i van tornar a aixecar aquest nostre poble.
Aquest any els actes han quedat encaixats amb els actes del casament de pagès que se celebrava aquell diumenge.
Els actes incloïen una ballada de sardanes i una ofrena floral a l'estàtua de la llibertat.
L'escola hi va ser present i alguns nens van fer l'ofrena.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada