- Les colònies, que seran els dies 20,21 i 22 de Juny.
- La festa de la família que es farà el dia 18 de Juny.
Els nens estan treballant molt i, de pas, aprofiten per jugar amb tot el que poden.
L'altre dia van agafar les galledes per jugar amb la sorra... i mireu que en van fer:
Per poder jugar només falta una mica d'imaginació. Però, a més, aquests nens saben colaborar i compartir.
Esperem que no ho oblidin.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada