Festa de la família: La classe de la Lídia i de la Judit
Els més petits ens van cantar dues cançons: "Lluneta de paper" i "A la vora del camí". Després, com que tenien una mica de vergonya, van demanar ajuda als més grans i van ballar "La Sardana de Ripoll".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada