Des del Daina, creiem que l'escola no només ha de tenir una funció d'educació, sinó també col-laborar en la vida social del poble i ser un centre de referència i estabilitat per les famílies.
Es per això que les classes continuaran fins a final de mes.
Per coherència amb aquesta funció social, mantidrem la política de sempre i rebrem amb els braços oberts a tots els nens, tant si estaven matriculats com no, que necessitin dels nostres serveis durant aquesta setmana.
Per qualsevol consulta sobre el casalet us podeu adreçar, com sempre, a la Magdalena.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada