dissabte, 25 de juny del 2011

Última setmana de classe... i començament del casalet.

Els pares que vau venir a buscar els nens aquest divendres us vau emportar una bona sorpresa... quants nens nou que hi havia!!!

La majoria d'escoles ja han acabat les classes.

Des del Daina, creiem que l'escola no només ha de tenir una funció d'educació, sinó també col-laborar en la vida social del poble i ser un centre de referència i estabilitat per les famílies.

Es per això que les classes continuaran fins a final de mes.
Per coherència amb aquesta funció social, mantidrem la política de sempre i rebrem amb els braços oberts a tots els nens, tant si estaven matriculats com no,  que necessitin dels nostres serveis durant aquesta setmana.

A partir de l' 1 de Juliol començarem el casalet, que aquest any, igual que el passat, es farà  a les instal-lacions del col-legi Joan Maragall de Ripoll.


Per qualsevol consulta sobre el casalet us podeu adreçar, com sempre, a la Magdalena.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada