dilluns, 27 de juny del 2011

Festa de la família: la classe de la Maria Jesús.

Els nens de la classe de la Maria Jesús, van cantar-nos, també unes cançons amb mímica: "Zig-zag", "El tren pinxo" i "Si totes les floretes"



1 comentari:

  1. Jaume (avi de la Xènia Sala)20 de juliol del 2011, a les 18:49

    Una festa ben divertida. És maco veure la "quitxalla" passant-s'ho bé i veure cofois als pares i com ens cau la baba a tots els avis.

    ResponElimina