dilluns, 27 de juny del 2011

Festa de la família: la classe de la Magdalena

La classe de la Magdalena va representar un conte "El cargol i l'herba de poniol", van cantar una cançó: "Dia d'excursió amb estel" i, després van fer un ball de bastons "Virolet sant Pere".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada