LLAR D'INFANTS DAINA
Pàgines
Pàgina d'inici
Qui som?
dilluns, 27 de juny del 2011
Festa de la família: la classe de la Magdalena
La classe de la Magdalena va representar un conte "El cargol i l'herba de poniol", van cantar una cançó: "Dia d'excursió amb estel" i, després van fer un ball de bastons "Virolet sant Pere".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada