El passat dia 18 vam fer la tradicional "festa de la família" a l'escola.
Va ser una tarda molt entretinguda.
Com en anys anteriors, vam fer-ho a la Sala Eudald Graells, que l'Ajuntament de Ripoll ens va cedir molt amablement.
Els nens ens van cantar cançons, vam veure un vídeo amb les activitats de l'escola i va arribar el moment més emotiu de la tarda quan els més grans es van despedir de l'escola.
Ara ja han crescut (que ràpid que passa el temps) i l'any que ve els hi toca d'anar a l'escola dels més grans.
Van portar un ram de flors a les professores, van improvitzar un ball i... cap a berenar tots plegats.
Una tarda molt ben aprofitada.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada