diumenge, 26 de juny del 2011

La festa de la família

El passat dia 18 vam fer la tradicional "festa de la família" a l'escola.

Va ser una tarda molt entretinguda.

Com en anys anteriors, vam fer-ho a la Sala Eudald Graells, que l'Ajuntament de Ripoll ens va cedir molt amablement.

Els nens ens van cantar cançons, vam veure un vídeo amb les activitats de l'escola i va arribar el moment més emotiu de la tarda quan els més grans es van despedir de l'escola.

Ara ja han crescut (que ràpid que passa el temps) i l'any que ve els hi toca d'anar a l'escola dels més grans.

Van portar un ram de flors a les professores, van improvitzar un ball i... cap a berenar tots plegats.

Una tarda molt ben aprofitada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada