dimarts, 28 de juny del 2011

Pollets, pollets...

AHIR VAN SORTIR...

Després de molts dies d'esperar finalment els pollets que teníem a l'escola van sortir.

Vam tenir molta sort i  van sortir en el moment en que estàvem a l'escola. Els nens van quedar sorpresos i entussiasmats de veure com es trencava la closca i sortia un pollet.

Després se'ls hi va explicar que ho feien amb el bec, picant, i que així podien sortir de l'ou.

Va ser un moment màgic... hem estat molt contents de poder-lo compartir amb els nens.

1 comentari:

  1. uala!!! quina passada!! quina sort tenen aquests nens i nenes del DAINA!!

    ResponElimina