dimarts, 7 de juny del 2011

Criatures... qualsevol ajuda es bona

Quan es tenen nens qualsevol ajuda s'agraeix: familiars, amics, llibres, revistes, televisió... qualsevol cosa que ens pugui donar una ideia de que fer amb aquest nen que no dorm, o, si més no, tenir el consol de que no som els únics que no ens en sortim a l'hora de donar el sopar.

Fa uns anys, a tv3, van fer el programa "qui els va parir" presentat per Carles Capdevila, i amb Mireia Segú i Lluís Gavaldà com a col·laboradors. Era un programa amè i divertit, potser no vam aprendre molt veient-lo però ens ho vam passar bé.

La xarxa de televisions locals ha fet un programa molt semblant que es diu criatures.

Es pot seguir per la web i,si més no, passarem una bona estona veient altres experiencies.

Aquest enllaç que us poso els pares i els nens van a la piscina (entre altres coses)

Per cert comenceu-vos a preparar perquè d'aquí quatre dies els nens, en lloc de nines serà això el que voldran:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada