dilluns, 23 de maig del 2011

Comencem-nos a preparar per les colònies

Les colònies ja s'estan acostant !!!

L'Aixa i el Teix, els titelles que ens guiaran per aquesta aventura ja ens han deixat el primer missatge. S'han presesentat i ens han demanat que sabíem de la prehistòria.

Estan molt informats... perque sabien que havíem anat al museu i ens han demanat que ens va agradar mes.

La visita al museu va ser tot un èxit, a tots els nens els hi va encantar: la bola del món, els ossos, els collars de gos, les barretines, els claus, el teler... i la cadira de barber. Moltes gràcies a la Roser, la mare de'n Marcel, que ens va guiar durant un matí i ens va explicar mil i una anècdotes.

Apart del museu, a l'escola vam veure un video que ens explicava la vida de la gent que vivia  a la prehistòria, el tornarem a passar a l'escola, però si el voleu mirar a casa aquí el teniu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada