S'ha acabat el carnestoltes i comença l'època de la quaresma, s'ha acabat l'època de jugar i comença l'època de treballar.
Ara toca fer una mica de record de les bones estones que hem passat, les anècdotes compartides...
A veure si us agraden les fotos


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada