divendres, 18 de març del 2011

Carnestoltes




S'ha acabat el carnestoltes i comença l'època de la quaresma, s'ha acabat l'època de jugar i comença l'època de treballar.

Ara toca fer una mica de record de les bones estones que hem passat, les anècdotes compartides...

A veure si us agraden les fotos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada