dimarts, 11 d’octubre del 2011

La setmana que ve: Sortides !!!

La setmana que ve, els nostres nens tenen molta feina.

El dimarts sortiran a veure l'exposició de l'Eudald Alabau. Primer aniran a la biblioteca i després aniran al museu.

A la biblioteca hi ha una exposició fotogràfica d'algunes de les seves obres. Al museu els nens, a més de veure, podran palpar l'exposició "camelus bactrianus".

El dijous, tornaran a sortir de l'escola. En aquest cas aniran a comprar els ingredients per fer els panelletes.
Posteriorment, a l'escola, prepararan la massa i la deixaran reposar.
L'endemà enganxaran els pinyons (un a un com marca la tradició).
Molt amablement el restaurant Reccapolis ens els couran i, finalment, els nens se'ls podran menjar.

Que els hi vagi ben de gust !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada