Avui he passat el dia al parc Güell, a Barcelona. Això m'ha inspirat per crear el següent power point. La meva idea és que qualsevol sortida pot servir per educar. Per això se'm ha ocorregut algunes activitats que es podrien fer en visitar un parc ... encara que reconec que és més fàcil si et serveix d'inspiració un lloc tan meravellós com és el parc Güell. Vegem el power point.
Que us ha semblat? A part de l'impressionant que és el parc, crec que és un lloc on ens permet ensenyar tota mena de coses als nostres nens / alumnes. Hem d'aprofitar més les escapades que fem de classe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada