dilluns, 23 d’agost del 2010

Activitats a l'escola: Informàtica


Avui vull parlar d'una de les activitats que estem més orgullosos a l'escola.


Es tracta de les classes d'informàtica que realitzem un cop per setmana amb tots els nens que fan el curs de P3 o superior.


Aquesta activitat la realitzem fora de l'escola en una sala d'informàtica proporcionada per l'ajuntament. En ella els nens tenen els seus primers contactes amb els ordinadors ... o no!!!

Sempre és una grata sorpresa quan veiem que els pares interactuen i col.laboren en l'educació dels seus fills. Aquest és un d'aquests casos. La majoria de pares ajuden als seus fills en els primers passos pel món de la informàtica i moltes vegades les mestres quedem sorpreses al veure que el nen coneix magnífiques pàgines d'internet que ens ajuden a realitzar millor la nostra tasca.


A les classes d'informàtica dels més petits fan exercicis de matemàtiques, memòria i plàstica. Més endavant s'afegeixen exercicis de llenguatge i es comença a buscar informació de temes que tractem a classe: les estacions, l'univers, els arbres ...


Principalment basem els exercicis en les següents pàgines:


Edu365 del departament d'ensenyament:


http://www.edu365.cat/

Click, sèrie de jocs de les diferents àrees de l'ensenyament:
 
http://clic.xtec.cat/es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada