diumenge, 22 d’agost del 2010

Mozart o Shakira ?

Aquests dies, amb el mundial, hem rebut un allau de noves cançons ... la veritat és que al final només n'ha quedat una, el waka-waka de Shakira. Això m'ha portat a reflexionar: que han d'escoltar els nostres nens? És millor que escoltin música clàssica o la cançó de l'estiu? Mirem les dues possibilitats:








 
Les dues són cançons animades i enganxoses. L'avantatge que la primera és tota la publicitat que l'envolta. L'escoltem sense voler.  
Particularment crec que un nen ben format ha de conèixer les dues cançons.

La cançó de Shakira li permetrà interactuar amb altres nens (aquestes balladetes...) i un sentit del ritme que només les cançons llatines saben donar.

Mozart és un clàssic. La veritat és que la majoria de les seves obres les hem escoltat però no les associem al seu autor sinó a una pel.lícula, un anunci ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada