dimarts, 17 d’agost del 2010

Que faríeu si sabeu que us queden 6 mesos de vida ?

Encara que el títol del post pugui semblar una mica tètric estic parlant des d'una perspectiva totalment optimista.

Estic parlant des de la perspectiva de Randy Pausch.

Randy Pausch, es va trobar davant d'aquesta disjuntiva: jove, feliçment casat, amb tres fills, una feina que li encantava ... i amb la mort trucant a la porta.


La majoria s'hauria enfonsat, ell va mirar cara a cara a la mort ... i va somriure.

Va donar una conferència a la seva universitat titulada "Aconseguir realment els teus somnis de la infància", Es tracta d'una de les anomenades "last lecture", en les quals es proposa al ponent que exposi el seu testament intel lectual.


El seu humor, la seva lucidesa, la seva sensatesa, la seva absència de pessimisme o victimisme, la seva negativa a parlar de càncer, els seus consells realistes, el seu laïcisme i el seu missatge centrat més en la vida que en la mort l'han convertit en una celebritat.

Però abans de continuar, potser és millor que mireu per vosaltres mateixos el vídeo. (està en anglès, subtitulat).







Que us ha semblat?
Crec que es tracta d'un missatge amb un optimisme desbordant.
Que hem de lluitar pels nostres somnis ...

M'agradaria pensar que és el tipus de persones que formem a la nostra escola ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada