dimecres, 15 de setembre del 2010

Comença un nou curs

Comença un nou curs al nostre parvulari. Es hora de retrovar-se amb els amics, de tornar a fer activitats i... perquè no recordar una mica els moments que hem compartit junts.

Us deixo un parell de videos de record del curs passat, a veure que us semblen.

Per cert, a  veure si coneixeu a tots els nens... quan fa quatre dies que no els veus t'adones de com arriven a canviar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada