dijous, 30 de setembre del 2010

Les maletes viatgeres

Avui vull parlar de l'excel·lent iniciativa que porta a terme la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll.

Es tracta de les maletes viatgeres, una iniciativa amb la que volen fomentar la lectura dels més petits de la casa.

És un servei que la Biblioteca ofereix conjuntament amb les llars d’infants i que consisteix en proporcionar una maleta per cada classe.
Cada dilluns un nen diferent s’emporta la maleta a casa i la torna al cap d’una setmana.
La maleta té 7 llibres, un per cada dia de la setmana, i una llibreta per què els pares, junt amb els fills, apuntin el què els han semblat els llibres.



Des de l'escola ens sembla una iniciativa excel·lent, per una banda serveix per augmentar el vincle escola-pares davant els més menuts, ja que es tracta d'una activitat que comença a l'escola, continua a casa, amb els pares i torna a acabar a l'escola.
A més permet als pares de llegir contes diferents dels que tenen a casa amb els nens i així també es te una millor ideia dels seus gustos de cara a propers regals :)


Que us sembla a vosaltres? Us agrada l'idea?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada