dimarts, 24 de setembre del 2013

I FINALMENT FEM LA MELMELADA DE MÓRES!! mmm

I per acabar de treballar les móres, fem una melmelada que ens surt molt bona!!! mmmm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada