dijous, 12 de setembre del 2013

EXPERIMENTANT AMB LES MÓRES!

L'Aina ens va portar móres, els va agradar molt pintar i experimentar amb les móres!! S'ho van passar d'allò més bé!!
Vam pintar, però també en vam menjar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada