dimarts, 18 de març del 2014

PISCINA

Els nens de la classe de la Morera ja s'han fet la primera remullada, i han gaudit d'una gran experiència amb l'aigua que repetirem tots els dimarts!











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada