dilluns, 13 de gener del 2014

LES JOGUINES DELS REIS

Els infants han portat una de les joguines que els hi van portar els reis, ens ho hem passat molt bé!
 

 

 

 

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada